hocam launch için open market id gerekli derken tam olarak neyi kastediyorsunuz? ben kendi tokenimi launch ettim ve bir open market id falan almadım. tokeni çıkartıp mainnet de yayınladıktan sonra raydium lp ekledik. launch dediğiniz başka nasıl oluyor ki?