IAMKURUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında bu da gayet basit. Çünkü /install yapıp db bilgilerini & admin user bilgilerini giriyorsunuz. Gayet basit yani.
Bize konuda bütçenizden, yol haritanızdan bahsetseniz mükemmel bir sohbet olur gerçekten. Fakat zoru tecrübe etmek Codecanyon'dan script alıp kurup Google Ads basmak değil bence. Basit şeyler tecrübe edenler ne yapıyorlar size göre? Daha düşük tutarlı bi scripti mi kuruyorlar
aslında tecrübe edinmek istediğim yazılım tarafı değil biraz daha böyle bir kitle nasıl toparlanır insanlar böyle projelere ne tepkiler veriyor vb ama hani birçok açıdan bir tecrübe tabiki