Bende rakip demedim sayın hocam, alternatif dedim. Çünkü şu aşamada rakip olmak pek mümkün değil gibi
evet evet ama benim amacım böyle birşeyi denemek en azından hani nasıl desem bir tecrübe olur zaten birçok insan basit şeyler deniyor fazlasıyla yapılıyor ben zoru deneyip tecrübe edinmek istiyorum