yağ eksiltme varsa conta olabilir sanırım sorun biraz büyük gibi
Egzoz boşsa duman verir ama
@xAsAx; gözlemlediğinde birşey olmadığını belirtiyor.
yağ kaçaklarını gözlemliyorm aracın altında tek damla yağ yok. altnda yayılmş bir yağ da yok.. araçta su kaçağı da yok. benim yağ konusunda şüphem yağ buharlaşıyor.. pcv valfini değiştim belki ondan dır diye... ama aracın yağını tamamladığımda 600-700 km sonra yağ çubğunda kimse kalmıyor.. buna rağmen üsteledim ne olursa olsun dedim 500-600 km yaptm ne bir yağ uyarısı ne bir uyarı sesi bir sorun olmuyor. motorda saat gibi

... liqui molynin yağı mı derseniz katkıları mı dersnz herşeyi denedim. sadece 1040w yerine yakıdna 5 50 veya 10 60 a geçeceğim belki.. bu arada yağ çubğunda hiçkimse yokken üzerine1 llitre ekledğmde maks gösteriyor..
Yağ kaçağı ile ilgili sizin araçta siglon valfi var mı bilmiyorum o patlak olabilir oradan buharlaşıyor olabilir. Çünkü bu kadar yağ eksiliyorsa ya kaçak vardır yada beyaz duman