farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amam hocam hiç değmez dolara geçmeden 50k param gitmiştir.
Yayıncılara ekstra şans verildiğini bende düşünüyorum.
Hımm, ben direkt csgo2 pazarından alacaktım ama o da mı öyle. O kadar oyun oynuyorum skinsiz silahlar