Bloğu sökse de çok şey olmazdı ufacık motorlar zaten 1 günde bitiyor da genel olarak motorsiklet tecrübemden şunu anladım elde ne varsa onunla idare etmek bakımını yaptırıp geçmek lazım yok bir yerleri sallanıyo yok ses geliyo falan diye ustaya gidersen o sorunu çözemezsin bide üstüne para verirsin. Kabullenip motor ölene kadar kullanmak lazım.