Silecek arızası için giden aracın motoru inecek diye mizah videoları çekiyorlar ya o geldi aklıma bugün,
110 cc tvs jupiter motosikletim var, bir ara komşu düşürdü egzoz kısmında bir vida kırıldı yenisini takmıştım ama egzozu motor bloguna bağlayan saplama vidasıda ozaman kırılmış 2 tane bunlar 1 i kırılmış, dün baktım egzoz kısmından çok ses geliyor , kalan 1 vida düşmek üzere , bugün arkadaşın yanına vidayı sıkmaya giderken o vidada kırıldı 2 saplama vidası yuvasında kırık şekilde kaldı, evin karşısındaki motorcuya gösterdim abi motor bloğu sökülecek o saplamanın olduğu yer değişecek vsvs dedim şaka mı ne, bu 2 vida arkadaşlar egzozsu sabit tutmaya yarıyor sadece, neyse tornacı dedim çözer , götürdüm dedi abi yaparız şu fiyat, dedim tamam , oda oksijen müşürünü sökemedi vs motorcuda söktür gel dedi, gittim başka tanıdık vasıtasıyla motorcuya gelmişken komple burada yaptırayım, adam baktı dedi yok 1 gün kalacak motor, egzoz çıkışısa gitmiş bunun vsvs, dedim kaç para ; fiyat veremem çok iş olabilir, haydaa dedim, aldım motoru tornacıya geriye, tornacıya dedim sensörü kablosundan sökelim, neyse egzozu bir şekilde söktük, adam kaynakla punto ata ata vidaları söktü , 10 ₺ ye 2 vida aldım yenilerinide taktık, toplamda 600₺ gitti helali hoş olsun, 2 vida için motor indireceklerdi neredeyse. Anlatmak istedim.