Şahsen lisede bilgisayarlı muhasebe mezunuyum ve maliye bölümü bitirdim üniversitede. Çoğu insana zor geliyor fakat yapabileceğini düşünüyorsan ilerlemeye açıksan iyi yerlere gelebilirsin. Şunu belirteyim. Mali müşavirlik gibi düşünüyorsan önlisans yeterli olmayacaktır. Lisans(4 senelik maliye gibi- mali müşavirlik lisans bölümlerini araştırmanı öneririm-)bölümlerden birini bitirmeli ve sgs yani stajyerliğe geçiş sınavlarına girmelisin. Bu sınavlar bağıl sistemiyle yapılmakta. Zorluğu bulunmakta fakat üzerine düştüğün takdirde yapabileceğin sınavlar.