NeverForgetMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BasitKargo'dan 71 TL çıktı hocam bilginiz olsun. 4 Desi olarak görüyor.
Saygılarımla
Günü kurtaran r10cular 👏🏻👏🏻👏🏻