merhaba hocam yaklaşık 8 aydır mali müşavirin yanında çalışıyorum muhasebe işleri yapıyorum. Sana çok net söyliyeceğim başka seçeneğin varsa onu yap. Garsonluktan bile sonra geliyor bu meslek bana göre. Aşırı angarya ve para kazanabileceğin bir iş değil maksimum asgari ücretin bi tık üstü alırsın her zaman ve dediğim gibi işler aşırı angarya