Malum üniversite tercih dönemine girdik. Sivil üniversite tercihi olarak muhasebe ile alakalı bölümleri yapmayı düşünüyorum. Dayım kendisi muhasebeci onunla da konuştum ben sana öğretirim mesleği hem üniversite okur hemde yanımda çalışırsın dedi. Ama bilmiyorum kararsızım. Sizce bu sevirde muhasebeci olunur mu? Ayrıca hangi bölümlerdern mezun olunca muhasebeci sıfatına erişiyoruz?
önlisans tercihi yapacağım