"ticari bir kaygı yoktur, kendi sistemimi paylaşıyorum" insanın en güzel üretimi hobisi olması lazım değil midir? daha emekli olmadım o yüzden bilemiyorum

Ayrıca aslında şunu söylemek istedim naçizane haddimi aşarak; eğer sizin bilinç altınızda, "emek sömüren, ölücü, hak yiyen" v.b konularla alakalı negatif kayıtlar olmasa; emin olun o adamlar sizi bulamazlar.

Burada 400₺'ye 1. sayfa garantili seo yapanda var, 400 bin liraya backlink (çöp) satıp geçende var.

Yahu nasıl oluyor bu!?

Yanıt basit; herkesin bilinç altında bulunan olumlu/olumsuz kayıtlarla alakalı mevzu.

Anladığım siz eski kuşaksınız, atalar daha farklıydı sizin yetişme tarzı da öyle, o yüzden bilinç altında halen oradan kalma izler olabilir mi?

Zira ne ekersek onu biçmiyor muyuz hepimiz?