nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik vitesli araçlar zaten çok yakar hocam manual vitese göre ayrıca motor olarak ta bu farkeder belkide yakıt enjektörlerinde Pompa da filtrede veya kullandığınız yakıt lâ alakalı sorun vardır şahsen 1.5 motorlar yakmaz lar sadece mazotu koklasalar yeter
Ok hocam talisman az yakıyor.