PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız pos kullanılan banka eğer bir gün sonra para hesabıma geçsin derseniz %3-4 gibi bir kesinti yapıyor ama 30 gün filan parayı onlarda bekletirseniz kesinti olmuyor sanırım, arkadaşımın unlu mamuller yeri var günde 5-6 bin kartla alan oluyor çok dert yanıyor bu konuda yok yere %4 ümüze banka el koyuyor diyor bunu ürünlere eklesem laf ederler bu kez diyor

parası olmayıp kredi kartı ile günü kurtarmaya çalışanlara laf yok ama banka kartı ile ödeme yapanlar bence vazgeçmeli hiç yoktan küçük esnafla nakit alışveriş yapmalı
40 Gün blokede %0 alır banka, çünkü 40 gün paranızı işletmiş oluyor. Esnafın 40 gün dayanacak gücü olsa zaten kendi parasını kendisi de işletir. Esnaf postan çektiklerini almak için sabahı bile beklemeyip gece 12'de hemen hesaptan hesaba işlerini hallediyor. Maalesef bu durumda işletmeler.