haklısınız pos kullanılan banka eğer bir gün sonra para hesabıma geçsin derseniz %3-4 gibi bir kesinti yapıyor ama 30 gün filan parayı onlarda bekletirseniz kesinti olmuyor sanırım, arkadaşımın unlu mamuller yeri var günde 5-6 bin kartla alan oluyor çok dert yanıyor bu konuda yok yere %4 ümüze banka el koyuyor diyor bunu ürünlere eklesem laf ederler bu kez diyor

parası olmayıp kredi kartı ile günü kurtarmaya çalışanlara laf yok ama banka kartı ile ödeme yapanlar bence vazgeçmeli hiç yoktan küçük esnafla nakit alışveriş yapmalı