Köpek bile kendini bu kadar savunmaz 🤣
Sokak köpeklerininin saldırısına uğrayanlar da suçlu değil mi. Bana işini yapıp kısırlaştırılmamış köpek bırakan belediye söylermisin? Bu köpekler uyutulmadığı müddet bu sorun devam edecektir.
Köpeğin kendini savunmasını yapabileceğini düşünüyorsan bir doktora görünün hocam 😉 Hocam anlayamıyorsunuz sanırım köpek doğası gereği üreyecek bu doğanın kanunu, belediyeler kısırlaştırma çalışmasını hakkıyla yapsaydı zaten bunlar olmazdı. Anlatabildim mi işlerini yapmadıkları için bu kanun çıktı yapsalardı bu kadar üreme olmazdı, üreme olmasaydı bu kadar saldırma olayları olmayacaktı, anlamadıysanız dahada detaylı anlatabilirim hocam sorun yok ☺