Blackbirdtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam, benim köpeğime biri öyle sopayla vuracak, benim evimin sınırları içerisindeyse tak diye keserim hesabını.
Hayırdır gelip bahçede ki köpeğe vurmak? Bahane ney çocuk. Ulan başka çocuklarda var parkta, abi sevebilir miyiz diye yanıma gelip izin alıp yavaş yavaş okşayarak seven. Onlar çocuk da bunlar ne?
Kimse kusra bakmasın o çocuklar geleceğin serserileri.
Şahsen köpeklerin onlardan daha çok yaşamya hakları var.
dostum iyimisin ya sen? başıboş köpekler toplanıyor kim niye kopeğine vursun o çocuklar geleceğin serserileri derken? nasıl bir zihniyetdesiniz bilmiyorum ama şuan siz köpekler çocuklardan daha onemli demek istediniz? çocuğunuz varmı sizin hocam merak ettim bu arada