benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrikci olarak soyluyorum ters takmayin duz takin gelen elektrik ustten girer alttan cikar hocam tekli sigortlarda ters cevirip takarsaniz sorun olmaz ama kacak akimi ilk resimde ki ters takmayin sakın ayrica faz ve notr ucunu sigortanin ustunde ki yaziya gore takin cunku kacak akim notr ve toprak arasinda kacak oluncq atar hayirli aksamlar dilerim
Teşekkür ederim hocam. O zaman düz takıcam ve mavi kablo sağa gelecek, kahverengi olan ise sola gelecek doğru mu anladım? Düzeltip takacağım için kabloların yönleri de değişmiş oldu.
Kaçak akım rölesinin aynısını alayım dedim. Diğer sigortalar 16lık siemens. O yüzden 25'lik aldım. Klima vs çok çalışıyor bu aralar herhalde ondan dolayı eritti plastiği. Şimdi doğru mu anladım takış şeklini ? Ve niye öyle ters takmışlar ki