Herkese selam. Evdeki kaçak akım rölesi yanmış bunu değiştircem yenisini aldım fakat şöyle bir şey sormak istiyorum.
Bu kaçak akım rölesine apartmandan gelen faz ve nötr kabloları kısa olduğu için kaçak akım rölesini baş aşağı yani ters olarak takmışlar.
Bende yenisini düz olarak taksam sorun olur mu? Yani illa giriş alttan mı olmak zorunda bilen var mı?


Bende bu şekilde düz takmak istiyorum elimde gördüğünüz gibi ama apartmandan gelen faz ve nötr kabloları kısa bırakıldığı için sigorta kutusunda giriş üstten olacak çıkış alttan olacak. Bir sorun teşkil eder mi?
Bilen yazarsa sevinirim.


Edit:
Bağlantı şeması böyle gözüküyor yenisinde.
Görselde gördüğünüz 2 delikten faz nötr bağlıycam(üstten yani) alttan çıkış alıcam.
Aynı sigorta kutusundaki gibi bağlıyacağım yine fakat en üst fotoğraftaki gibi kaçak akım rölesi ters olmayacak