DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatlık bürosu aradı beni,

şu kadar borcunuz var dedi.

ardından e-devlet’e girip baktım evet o kadar borcum dosyada gözüküyor.

hemen ödersem peşin ne olur dedim?
Bir fiyat söylediler ve onu gönderdim,ardından dekont istediler onuda gönderdim. O gün bu gün hiç bir işlem sağlamadı avukatlık bürosu öylece aynı duruyor e devlette dosya son eklenenlere falan bakıyorum aynı.
Hocam dolandırıcılarda avukatlık bürosundan arıyoruz vs diyorlar. Umarım dolandırılmamışsınızdır.

Bu tarz dosyaları icra dairesinden kapatırsanız başınız ağrımaz.

Normalde süreç avukat ile konuşup fiyatta anlaşma sağlarsınız. Sonrasında avukata o tutarı icra dairesine bildirmesini istersiniz.
Sonrasında gidip icra dairesinde o tutarı ödeyip avukatı ararsınız. Fek yazısı ilede tüm bankalardaki blokları kaldırırsınız.