Tahliye taahhütünü noterde imzalamadı iseniz bir geçerliliği yok, bizim kiracıda imzalamıştı, imza benim değil dedi geçti nasılsa bir cezası yok diye, şimdi her gün kulaklarını çınlatıyorum malımıza çöktüğü için. %70 yapalım orta yolu bulun diyin ev sahibi bin lira için olay çıkarmaz