Aynı olay oldu. 399 lira alacağız dediler. Arıza kaydını iptal edip hemen hattı taşıyayım dedim. Birde ne göreyim mahalle planlı bakım çalışması yapıyorlarlarmış hiç kimseye yeni hat vs. vermiyorlar. bir kaç ay idare edeyim de bunlar yeni hat da vermez dedim kendi kendime ellemedim.