Millenicom bu aralar çok garip davranmaya başladı zaten. Kafalarına göre çok fiyat değiştiriyorlar bende de. Değiştirip başka bir firmaya geçeceğim. Ücreti ödedikten sonra tüketici hakem heyetine yazarsanız paranızı geri alırsınız. Zaten abonelik ücreti alıyorlar bunu almaya hakları yok