Millenicom 5186730 numaralı abonesiyiz. Bursa yerel medya şirketimiz için yıllardır Millenicom'u tercih ettik, fakat son 3 aydır internette kopmalar, yavaşlama DSL sorunları yaşadık.
En sonunda müşteri temsilcimiz, teknik ekip yönlendirdi gelen ekip. Sokakta ki 2 bina yanımızda olan internet kutusundan arıza olduğunu ve 32 abonenin de aynı sorunu yaşadığını söyledi.
Bugün ki gelen
mesaj ise 399.90 TL lik arıza
bedelinin bize yansıdığını gördüm. Gelen teknik servisteki arkadaşın da numarasını aradım. Arızanın bizle alakası olmadığı kartın ömrünü tamamladığını biz hariç 32 müşterinin bu arızayı yaşadığını söyledi. Şimdi bu ücretin benden talep etmesi hakkımıdır ? Yoksa değilmidir ?