Arabayı mükemmel kullanıyor su gibi sadece ehliyet alamıyor
Yazılı sınavdan geçememesinin 2 sebebi olabilir.
1.)Türkçe okuma yazma bilmemesi
2.) Trafik kurallarını bilmediği için sınavda da doğru şıkları işaretliyemiyor. Bu gibi konular Aslında basit böyle sınav mı olur desem de bence ehliyetin çok daha zor alınması gerek. Ülkemizde Tabela olmayan kavşaklarda tüm sürücüler bir birine bakıyor kim önce geçecek diye.
Bence alamadığı için üzülmeyin.