Merhaba,

Yıllarıdır Hetzner kullanıyorum 1 sunucum vardı bir kaç web sitem barındırıyordum. Mayıs ayının faturasını otomatik çekmemiş kartımdan ve bende yurtdışına taşındığım için yoğunluktan haberim olmamıştı. Haziran ayında bana mail atmışlar

'' faturalarınızın ödenmemesi nedeniyle hesabınız ve sunucunuz iptal edilmiştir. '' şeklinde 1 fatura ödeme gecikmesi ile ilgili nasıl olurda bunu yapabilirler ki? Yedeklerimde sunucu içerisindeydi extra olarak PC'ye yada başka bir yere yedek almadım. Çok önemli bir kurumsal sitede vardı içinde. Ne önerirsiniz sizce sunucu yedeği varmıdır ellerinde? Bilerek mi yapıyorlar bu işi yapanlar bilgi verebilirler mi lütfen, Alman mahkemesine başvuracağım.