JackBowas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlarım hayırlı geceleriniz olsun.

Shopier'de bir dijital ürünüm var ve ortalama olarak aylık 15 ila 35K arasında geliri var.
Şuan benim bir şirketim vs. yok, bundan dolayı benim başım ağrır mı?
Shopier'den gelen ödeme papara hesabıma geliyor.

Bilgi birikimlerinizi rica ediyorum.
Tekrardan hayırlı geceler.


Belki bugün belki yarın bir şekilde bunların vergisini ödemek durumunda kalacaksınız.
Bankanıza giren parayı banka bildirmese bile e-ticaret sitelerinden düzenli olarak mağaza bilgileri Gelir İdaresi Başkanlığına bildirilir, bu bildirimler sonucu "İzaha Davet" yazısı gelmesi muhtemeldir.
Bir an önce şahıs şirketinizi kurup, satışlarınızı faturalandırmanızı öneririm