Arkadaşlarım hayırlı geceleriniz olsun.
Shopier'de bir dijital ürünüm var ve ortalama olarak aylık 15 ila 35K arasında geliri var.
Şuan benim bir şirketim vs. yok, bundan dolayı benim başım ağrır mı?
Shopier'den gelen ödeme papara hesabıma geliyor.
Bilgi birikimlerinizi rica ediyorum.
Tekrardan hayırlı geceler.
Merhabalar, el işi ürünler esnaf vergi muafiyeti var eğer dijital ürünler için geçerli ise bakın derim. Yıllık 240K liradan fazla kazanmıyorsanız bu şekilde yapabilirsiniz. Başvurduktan sonra ticari kart başvurusu yapıyorsunuz ve ödemelerinizi buraya alıyorsunuz. %4 vergiye gidiyor bu şekilde. Kabaca bu şekilde biliyorum, internetten bakabilirsiniz. Yoksa ileride geriye dönük vergi ya da vergi cezası ödemek zorunda kalabilirsiniz. Bu arada ne satışı yapıyorsunuz? Şunu da eklemeliyim: Esnaf muafiyet belgeniz olursa fatura vs. kesmek zorunda değilsiniz diye biliyorum, dediğim gibi araştırılırsa daha iyi sonuçlara varılacaktır.