Arkadaşlarım hayırlı geceleriniz olsun.
Shopier'de bir dijital ürünüm var ve ortalama olarak aylık 15 ila 35K arasında geliri var.
Şuan benim bir şirketim vs. yok, bundan dolayı benim başım ağrır mı?
Shopier'den gelen ödeme papara hesabıma geliyor.
Bilgi birikimlerinizi rica ediyorum.
Tekrardan hayırlı geceler.