ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnverter klimalarda min BTU değeri çok önemli. Min BTU değeri yüksekse 300-500W gibi değerlere kadar kıstıktan sonra kendini kapatacaktır.

Geçen yıl Midea AEP 12000 BTU testi yapmıştım. 26 derece otomatik fan setli.
İlk açılışta 500 W civarında tüketiyordu. Daha sonra duvarlar soğudukça kısmaya başlıyordu. 100W değerinde stabil olarak kalıyordu. En düşük 65 W civarını gördüm(kompresör devrede)

Günde 18 saat kadar çalıştırıp 6 saat kadar kapattım. Günlük 2KW civarı tüketti. Aylık 60KW. KW fiyatı 1.5 TL burda. Aylık tüketimi 90 TL oldu.
Çok iyi hocam