aiakos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim arkadasın hesabını da bu yüzden kapadılar 😅
Hocam illegal bişey yaptığım yokki. Kendi hesabımıda açarımda şuan yaşımda yetiyor zaten. Ama tradeler fln yaptım 0dan bu hesabı ben böyle getirdim. Oyüzde bırakmak istemiyorum.