250'ye 400 ödüyorum ben araç için çekmiştim esnaf kredisi. O gün aldığım araba clio olsaydı kendisini amorti etmişti.
Böyle + - değerlere bakıyorsanız yapmayın.
Ama zaten bu para bi şekilde gidiyor, ufakta olsa kredi ödeyip araba sahibi olayım diyorsanız kesinlikle alın.
hocam para şuan hesapta duruyordu mevduat gelirinde aylık 8-10 gelir geliyordu bunun yerine araba almak daha mantıklı sanırım.
seneye bu aylarda satmam gerekicek.
inşallah pişman olmam siz olsanız alır mıydınız benim yerimde
550 ye aldıgım aracı en kötü 500 e satmam gerekir fazla zarar etmesem sıkıntı olmucak