250'ye 400 ödüyorum ben araç için çekmiştim esnaf kredisi. O gün aldığım araba clio olsaydı kendisini amorti etmişti.
Böyle + - değerlere bakıyorsanız yapmayın.
Ama zaten bu para bi şekilde gidiyor, ufakta olsa kredi ödeyip araba sahibi olayım diyorsanız kesinlikle alın.