Selam arkadaşlar,
Şu an hesabımda nakit olarak 250 bin TL param var. Almayı düşündüğüm araç ise 550 bin TL civarında. 250 bin TL'yi peşin ödeyip geri kalan tutar için banka kredisi kullanarak aracı alabilir miyim? Bu konuda bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
Ek olarak, üzerimde 250 bin TL değerinde bir Peugeot var. Alacağım araç ikinci aracım olacak.