cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki ay içinde bilmem kaç tane hız cezası yiyen bir kişinin yollarda yavaş gittiğini sanmıyorum. Devlet yada hükümet hiç bir zaman polise yada jandarmaya git tuzaklı EDS Kur demez. EDS varsa kilometrelerce önceden EDS Olduğunu gösteren işaretler olmak zorunda yoksa zaten itiraz ile ceza silinir. O kadar hızlı idim ki onu da görmedim diyebilirsiniz o halde ceza geçmiş olsun.


Hız kurulları senin ve çevrendekiler için iyi. Ha bu kurallar biraz daha esnetilmeli mi bende buna karşıyım. 4 şeritli yol var 12-130 km hız az. 150 km gibi yola uygun hız limitleri yasalaşmalı. Fakat bu şekilde ise benim de arabam iyi bastımı gidiyor diyorsanız cezaya da katlanacaksınız başka yapacak bir şey yok...
dostum anlaşamadığımız nokta şehirler arası yolda normalde 110 hız sınırı varken birden 80 e düşürüp 90/91 ile ceza yazmak 110 ile yol gidiyorsa bırak 110 ile gitsin ne yaya giriyor ne bir şey var afedersiniz se b*k mu var şehirler arası yolu 80km ye düşürüyorlar ? Yok uyarı varmış yahu niye var hiç kullanılmayan köy yolundan günde 1/2 araba gelme ihtimali olacak bahanesi ile radar koymak insafsızlık başka vir şey değil.

gelen radar cezaları hep 90/95 km arası hızlardan gelen cezalar şehirler arası yolların en az 120 km olması lazım otobanlar en az 140 olmalı 2024 yılındayız 1980 da değil 100 km giden araban fren yapınca duramıyorsa zaten trafiğe çıkma