phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel kardeşim nereden biliyorsun magandayım her ay uzun yola gidiyorum bu ay antalya İstanbul 2 defa yaptım dümdüz yaya girmeyen şehirler arası yolda 110 dan hızı 80 e çekip ceza yazmak mı normal ? 80 ile o yol biter mi ? Bıkmadınız kraldan çok kralcı olmaya adamlar resmen tuzak kuruyor başka bir şey değil 2024 yılında 80km şehirler arası hız sınırı dalga geçmektir başka bir şey değil
İki ay içinde bilmem kaç tane hız cezası yiyen bir kişinin yollarda yavaş gittiğini sanmıyorum. Devlet yada hükümet hiç bir zaman polise yada jandarmaya git tuzaklı EDS Kur demez. EDS varsa kilometrelerce önceden EDS Olduğunu gösteren işaretler olmak zorunda yoksa zaten itiraz ile ceza silinir. O kadar hızlı idim ki onu da görmedim diyebilirsiniz o halde ceza geçmiş olsun.


Hız kurulları senin ve çevrendekiler için iyi. Ha bu kurallar biraz daha esnetilmeli mi bende buna karşıyım. 4 şeritli yol var 12-130 km hız az. 150 km gibi yola uygun hız limitleri yasalaşmalı. Fakat bu şekilde ise benim de arabam iyi bastımı gidiyor diyorsanız cezaya da katlanacaksınız başka yapacak bir şey yok...