Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölmek yerine toplu taşıma kullanıp devam etmek daha iyi
Her motor kullanan ölecek diye bir şey yok dikkatli kullanıp gerekli koruyucu ekipmanlar takıldığı sürece riski en aza indirirsiniz. O zaman sokağada çıkmayalım kafamıza bir şey düşecek diye.