dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Yurtdışında bulunan borsada Euro ile alım-satıp işlemim oldu. Acil nakite sıkıştığım için elimde bulunan hisseleri zarar ile sattım.

Para yurtdışından buraya, Enpara’da bulunan hesabıma geldi fakat banka benden bir yazı istedi.

Bu yazıda “ gönderilen tutarın kâr payı olduğu “ yazısı yazmamı ve tarih imza atıp göndermemi istediler.

Benim burada çekincem şu;

Tutar 3.700’dü, sanırım kesintiler ile 3250 yansımış hesaba. Hem borsa kesmiş hem transfer ücreti hemde banka…

Şimdi birde bunun üstüne bana vergi çıkarsa zaten zarar ile sattığım hisselerden hepten zarara gireceğim. Yani ortada kâr mâr bir şey yok…

Bunu nasıl çözebilirim acaba?
Para türk lirası olarak mı geldi?