Sürekli kullandığım m1 16gb 8gb ekran çekirdekli olan model genel olarak tecrübem inanılmaz yeterli performans anlamında m2ye geçme gibi bi niyetim hiç yok, batarya olarak yanıma aldığımda çalıştığımda hiç yarı yolda bırakmadı. M2 uzun süre batarya ile kullanılacaksa düşünülebilir bana göre. Benim imkanım olduğunda değiştireceğim air ama 15 veya 14 olan büyük ekranlı modeli olur oda daha rahat uzun süreler çalışmak için. Bu arada şuan 9 farklı browser penceresi açık bunda opera, safari, chrome ve brave dahil hepsi birlikte

) toplam 150den fazla da sekme açıktır boş beleş bir sürü şey duruyor öylece.. ben senin yerinde olsam imkan büyük ekranlı aire yettiği zaman alırdım, tek atardım

)