Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar,

biraz önce karakoldan arandım ifade için çağırıyorlar, yarın öğleden önce gelin dedi.

Konu ne dediğimde dosyayı UYAP tan indirip bakacağız gibisinden bir şeyler söyledi tam anlamadım.

Yaşayan var mı? İster istemez bir stres bastı içimi.

Suçlu olsaydım direkt olarak tutuklarlardı diye düşünüyorum. Öneriniz veya fikriniz nedir?
Merhabalar,
Aklıma ilk gelen durumu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Geçmişte birine göndermiş veya almış olduğunuz para sonucunda karşı taraf incelemeye girdiği ise bundan dolayı incelemeye girmiş olursunuz.