Çok fazla kilonuz yok, 14 kilo için böyle şeyler tüketmenize gerek yok.
Şekeri kesin, bol bol su için.
Kalori açığı oluşturun ve antrenmanlarınızı düzenli yapın.
3 ayda zaten istediğiniz kıvama gelirsiniz.