Zor zamanlardan geçiyor olabilirsin ve bu oldukça normal. Hayat bazen bizi beklemediğimiz fırtınalarla sınar, ama unutma ki bu fırtınalar da geçecek. İçindeki karışıklık ve kaygılar, zamanla yerini huzura bırakacak. Kendine karşı nazik ol, bu süreçte kendine zaman tanı ve küçük adımlarla ilerlemeye çalış. Her gün küçük de olsa bir şeyler başarmak, seni güçlendirecek ve yoluna devam etmen için motivasyon sağlayacaktır. Unutma ki, en karanlık gecenin ardından en parlak sabah gelir. Sen de bu süreçten daha güçlü ve dirençli çıkacaksın. Psikolog ile görüşmek istiyorsan bunu internetten değil de yüz yüze yapman daha doğru olur.