Ben normalde ılımlı biri değilim.
Bir şeyin gereğinin yapılması gerekiyorsa yapılmalıdır. Doğrunun karşısında da yer alabilirim.
Ama bunun çözümü hayvanların katledilmesi değil. Her şeye paramız yetiyor da, köpekler için barınaklar mı inşa edemiyoruz? Önceden yapılsa köpek nüfusu bu kadar artış göstermezdi. Kısırlaştırma gibi önlemler alınırdı. (Mesela buna da karşıyım ama yapılmalı bu senaryoda.)
Allah'ın verdiği canı Allah alır.
Hayvanlar, Allah'ın sessiz kullarıdır.