Başka bir çözüm bulabilen bulsun madem. Ağzı olan konuşuyor, jet sosyetelerimiz sağda solda ahkam kesiyor, havlayarak protesto ediyor. Bir şeyler yapın o zaman, ne bekliyorsunuz? Bu sosyete kesim nezih semtlerde, lüks yerlerde oturduğu için saldırgan ve aç köpeklere rastlamıyor; zannediyor ki tüm köpekler kendi süs köpekleri gibi. Ülkede sayısız aç insan var, aç köpek nasıl olmasın? Bu pembe boklu, ülkenin gidişatından bihaber gafiller hiçbir şeyden haberdar değillerdir, onlara göre her şey toz pembedir. Ömürlerinde bir kez olsun ghetto görmemiş, bu tarz sokaklardan geçmemiş, bu aç ve saldırgan köpeklere denk gelmemiş kimselerdir bunlar ama lafa gelince en çok da onlar konuşurlar. Bence köpeklerin değil bu pembe bokluların uyutulması lazımdır.
konuyla ilgili yorum yapmıyorum,fikrimi başka başlıklarda zaten dile getirdim ama burda başka bişey söylemek istiyorum.son günlerde bu foruma ne oldu böyle arkadaş,bunlar nasıl sözler,nasıl üsluplar böyle.şu kurdugunuz cümlelere bi bakın,bişey söyleyecekseniz insan gibi yazın,bu nedir böyle..terbiyesizlik resmen,ayıptır.