LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat Türkiye Kupası Beşiktaşımıza hayırlı olsun, en kötü sezonumuzda bu kupa bizim için iyi oldu.
Çok büyük çook! Hayırlı olsun şanlı Beşiktaşımıza