Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkeye döviz girişi yaptırdığı için kdv indirimi hatta sanırım %0 kdv gibi bir şey vardı muhasebecisine söylesin durum ile ilgili bilgilendirme ve gerekli işlemleri sağlar.
sağol hocam