Merhaba bi arkadaş Türkiye'de şirket kurdu ona buradan bir iş bağladık aylık 450 euro ya içerik üretecek, ödemeyi şirket üzerinden alacak. Başka bir geliri yok. Bu arkadaşın Türkiye de vergi vermesi gerekiyor mu? zaten asgari ücretten az kazanıyor bu konuda bilgisi olan var mı?