WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce yazdığımı okuyun ben kusurlu demedim. Tekrar edeyim Sigorta şirketleri bireylere ödeme yapmak zorunda değildir. Bireyler anlaşmazlık yaşar ise ki yaşayacak, mahkeme yoluna gidilir.

Park halinde olması da fark etmez. Sigorta şirketleri bireylere ödeme yapmak zorunda değildirler. Iki bireyin arasındaki bir mevzuya dönüşüyor olay.

Son paragrafı oku bilgin olsun:
https://www.sigortam.net/kaza-aninda...sigortam-yoksa
Son paragrafı değil baştan okumayı dene bence.