halka arzlardan baslayabilirsiniz. yarın var bir tane ogleden once alım girilebilir. halka arzlara 400-500 tl ile dahi katılım olur hatta 100 tl ile dahi
fonlar da alınabilir.
ben altın da alıyorum 3 taksitle netten oneririm ama fiyatlama bir duzeltme yapabilir acele etmemeli parca parca almalı acele etmeden ufak ufak topluyorum ben.
ceyrek yarımı da takı versiyonuyla netten 3 taksitle alıp kenara atıyorum boyle taksitle oldukca da
insanı yormaz. hatta hesap kesim tarihinin hemen ertesi gun alıp vadeden biraz daha kazanıyorum.24 ayar takı olarak satanlar da var nette.ç
hisse dersen grafiği acacaksın surunenleri toplayacaksın ama tabi bilancoları karda veya kar yazacak durumda projeleri olacak
yumurtaları aynı sepete koymamak adına ugrasıyorum.