Aklımda bir soru var. 2. Kez kullanılmış ürün gönderdiler sonra geri gönderdim. Ücret iadesi yapalım dediler. Ücret iadesi şuanki bilgisayarın fiyatı neyse onu istiyorum dedim. Satıcı ucret iade formu gönderdiler Satıcı anca fatura tutarını iade edebilirim dedi. Geçen senenin bilgisayar fiyatı ile bu senenin bilgisayar fiyatı birmi dedim kanunlar öyle işliyor benim yapabileceğim aldığınız fiyatı size iade edebiliriz dediler bu konuda fikri olan varmı ?